temcorubber logo

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

در خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی، به تولید انواع محصولاتی که امروزه در بازار مورد تقاضا است، پرداخته می شود. در حال حاضر، به دلیل تقاضای بالایی که در زمینه ی قطعات سیلیکونی و لاستیکی وجود دارد، بسیاری از فعالان صنایع به راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی می‌پردازند، تا بتوانند به طور مستقیم قطعات مورد نیاز خود را تولید نمایند.
راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی، مستلزم یک سری نیازمندی ها و شرایط خاص است به همین دلیل در ادامه تصمیم گرفته ایم به این موضوع بپردازیم.

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

برای راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی قبل از هر چیز به نیروی متخصص نیاز خواهد بود. افرادی که تجربه ی کافی در زمینه ی ساخت و تولید قطعات مختلف را داشته باشند، می توانند به راه اندازی قطعات تولید کمک قابل توجهی کنند. در واقع می توان گفت که وجود این افراد کاملا ضروری به شمار می رود.

علاوه بر نیروی متخصص، برای راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی باید از ابزار و تکنولوژي های مورد نیاز این صنعت نیز برخوردار بود. دستگاه های برش CNC جزء اصلی ترین تکنولوژي های مورد نیاز برای تولید قالب ها و ابزار های مورد نیاز برای تولید قطعات سیلکیونی می باشند.

فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی به موارد مختلفی بستگی دارد، که از میان آن ها می توان به تعداد دستگاه ها و نیروی انسانی اشاره کرد. برای مشخص کردن متراژ گارگاه ها بهتر است با کارشناسان فعال در این صنعت مشورت نمود.

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

خرید قطعات از خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

در بسیاری از مواقع راه اندازی خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود، بنابراین صنایعی که در تیراژ‌های بالا به تهیه ی قطعات لاستیکی و سیلیکونی می‌پردازند، بهتر است به گروه های صنعتی تولید قطعات سیلیکونی مراجعه کنند و با عقد قرارداد های طولانی به سفارش قطعات بپردازند تا با قیمتی بسیار کمتر قطعات خود را تهیه نمایند.

در حال حاضر برای خرید قطعات از خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی محدودیت های زیادی وجود نخواهد داشت و بسیاری از تولید کنندگان حتی در تیراژ های پایین نیز سفارش های مشتریان را دریافت خواهند نمود.

خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی

انواع قطعات در خط تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی

در خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی میتوان به تولید انواع قطعات با طراحی های مختلف پرداخت. لوازم قنادی، لوازم کودک، قطعات لاستیکی خودرو، محصولات پزشکی و داروخانه ای از مواردی می‌باشند که میتوان در خط تولید ها و کارگاه های مختلف به تولید انبوه آن ها پرداخت.

مزایای تهیه ی قطعات سلیکونی از خط تولید

یکی از مهمترین مزایای تهیه قطعات از خط تولید قطعات سیلیکونی و لاستیکی این است که، میتوان با هزینه ای بسیار پایین تر به تهیه ی قطعات پرداخت؛ ضمن این که نیاز به سرمایه گذاری سنگین در زمینه ی راه اندازی خط تولید اختصاصی نخواهد بود.
با تهیه ی قطعات به صورت مستقیم از کارخانه ها و خط تولید های قطعات سیلیکونی و لاستیکی میتوان این اطمینان را داشت که محصولات با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود در صنعت ساخته خواهند شد.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

یک پاسخ

  1. چجوری میتونیم با هزینه کم یک خط تولید لوازم سیلیکونی و پلاستیکی راه اندازی کنیم؟ در واقع سوال بنده این است که کمترین هزینه ای که میشه باهاش این کار رو انجام داد چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo