temcorubber logo

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی امروزه به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این قطعات باعث شده است تا بتوان محصولاتی بسیار با کیفیت برای بیماران حرکتی تولید نمود.
سیلیکون با ویژگی های مختلفی که دارد در بسیاری از موارد بهترین ماده برای تولید لوازم پزشکی خواهد بود این موضوع باعث شده است تا در حال حاضر صنایعی که به تولید محصولات پزشکی می‌پردازند جزء اصلی ترین مصرف کنندگان سیلیکون به شمار آیند.

کاربرد های لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی کاربرد های مختلفی دارد که یکی از اصلی ترین آن ها استفاده به عنوان الکترودها برای ارسال پالسهای الکتریکی می‌باشد.
با استفاده از لاستیک های سیلیکونی رسانا میتوان در قسمت های مختلفی لباس های طبی الکترودها را تعبیه نمود و به ایجاد پالس های الکتریکی برای ماهیچه های نقاط گوناگون بدن پرداخت.
پالس های الکتریکی که توسط لاستیک های سیلیکونی رسانا ایجاد می شوند به افزایش انبساط و انقباض ماهیچه ها کمک کرده و در نتیجه ماهیچه سازی در بدن افزایش خواهد یافت. البته لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی کاربرد های دیگری نیز دارد که میتوان از میان آن ها به ساخت دستکش ها برای اندازه گیری میزان حرکت اشاره نمود.
در حال حاضر علاوه بر اندازه گیری حرکت اندام های مختلف میتوان با استفاده از دستگاه های سیلیکونی به تحریک حرکت رباط ها و در نتیجه ی بهبود علائم حرکتی بیماران سکته ی مغزی پرداخت.

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

علت استفاده از لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

علت استفاده از لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی این است که از آن میتوان به راحتی در تولید لباس های مختلف استفاده نمود. این در حالی است که استفاده از الکترودهای فلزی در لباس امکان پذیر نخواهد بود و باعث ایجاد ناراحتی های مختلف برای بیماران خواهد شد.
سیلیکون به خوبی بر روی بدن قرار خواهد گرفت و چسبندگی قابل توجهی خواهد داشت بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای انتقال پالس های الکتریکی به بدن خواهد بود.
از دیگر دلایل استفاده از لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی میتوان به این مورد اشاره کرد که سیلیکون تقریبا جزء بهترین موادی است که با پوست سازگار خواهد بود. این ماده به هیچ‌ وجه باعث ایجاد حساسیت های پوستی نخواهد شد و حتی در استفاده های طولانی مدت هم مشکلی به وجود نخواهد آورد.
قیمت سیلیکون در مقایسه با متریال های رایج در صنعت پزشکی در سطح مناسبی قرار داد، به همین دلیل تهیه ی آن از نظر اقتصادی کاملا موجه خواهد بود.

لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی

تولیدکنندگان لاستیک سیلیکون رسانا

خوشبختانه لاستیک های سیلکیونی رسانا که مورد استفاده ی فیزیوتراپی ها قرار میگیرند در بسیاری از کارگاه ها و کارخانجات موجود در کشور تولید می‌شوند؛ بنابراین برای تهیه ی لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی میتوان به تولیدکنندگان معتبر داخلی مراجعه نمود.
با توجه به این که تولید لاستیک سیلیکون رسانا در فیزیوتراپی باید با بیشترین کیفیت ممکن انجام شود بهتر است برای تهیه ی آن به تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده مراجعه نمود.
گروه صنعتی تمکو رابر جزء یکی از باسابقه ترین فعالان تولید قطعات و محصولات سیلیکونی و لاستیکی راسانا در داخل کشور می‌باشد که با استفاده از روش های نوین توانسته است به رفع نیاز های موجود در این حوزه بپردازد.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

یک پاسخ

  1. چجوری میتونم لاستیک سیلیکون برای فیزیوتراپی رو تولید کنم ؟ آیا آموزش ویدیویی هم دارید که بنده ازش استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo