temcorubber logo

قالب سازی لاستیک در تبریز

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

قالب سازی لاستیک در تبریز

قالب سازی لاستیک در تبریز

شرکت تمکو رابر تولید کننده ی انواع قالب های فلزی برای تولید لاستیک در تبریز می باشد. قالب های این شرکت بسیار با کیفیت بوده و از متریال درجه یک تولید می شود به گونه ای که می توان این قالب ها را بهترین قالب های تولیدی در سطح تبریز و حتی در ایران دانست. معمولا لاستیک دارای خاصیت الاسیته ی بسیار بالا می باشد و این موضوع باعث می شود به آسانی از قالب جدا شود.

 انواع قالب های قالب سازی لاستیک در تبریز

  • قالب لاستیک فشاری: این نوع قالب ها یکی از ابتدایی ترین قالب های ساخت لاستیک می باشند که لاستیک بین دو قالب قرار گرفته و سپس تحت فشار و دمای بالای لاستیک شکل قالب را به خود می گیرد. در این قالب ها باید دقت نمود تا لاستیک اضافی بین دو سطح بتواند از مکانی خارج شود. ایراد این نوع قالب ها معمولا پلیسه زیادی است که تولید می کنند و برای قطعاتی مناسب است که از حساسیت بالایی برخوردار نیست.
  • قالب های نیمه انتقالی: این نوع قالب ها معمولا سه پارچه هستند و روال کار به این صورت است که دو قطعه ی قالب روی هم قرار گرفته و در این حالت هیچ گونه موادی داخل قالب وجود ندارد. سپس مواد توسط قطعه ی سوم که در حقیقت یک اهرم فشار هست از طریق سوراخ کوچک با فشار به قالب تزریق می شود. مزیت این روش این است که پلیسه های تولیدی بسیار کوچک هستند و برای قطعات حساس روش بسیار مناسبی است.
  • قالب های تزریق: در این قالب ها معمولا عملیات تزریق توسط دستگاه صورت می گیرد و قطعات تولیدی در این نوع قالب از دقت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا قطعات سیلیکونی با این روش تولید می شوند. یکی از ویژگی های قالب های تزریق این است که باید داخل قالب عملیات آبکاری صورت گیرد تا قالب در برابر حرارت دفرمه نشود.

ویژگی های قالب های تولیدی قالب سازی لاستیک در تبریز

 

قالب سازی لاستیک در تبریز

 

  • استفاده از با کیفیت ترین مواد: قالب های قالب سازی لاستیک در تبریز توسط شرکت تمکو رابر با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و اجرا می شود. این قالب ها بسیار بادوام بوده و از مرغوب ترین متریال تولید می گردند. بنابراین تا مدت طولانی می توانید از این قالب ها بدون بروز هیچ مشکلی استفاده نمایید.
  • هدایت گرمایی بالا: یکی از ویژگی های بسیار مهم قالب های قالب سازی لاستیک در تبریز که توسط تیم تمکو رابر اجرایی می شود. رسانایی بالای گرمایی این قالب هاست که باعث می شود قالب به سرعت سرد شده و این موضوع تیراژ تولید را بالا می برد.
  • انجام عملیات حرارتی: قالب های قالب سازی لاستیک در تبریز که توسط تیم تمکو رابر تولید می شود. برای داشتن دوام بالا تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا بیشترین دوام و بالاترین استحکام را داشته باشند و در برابر فشار و حرارت تغییر شکل ندهند.

قالب های قالب سازی لاستیک در تبریز، بیشترین بازده ی ممکن را داشته و دارای گارانتی و خدمات پیس از فروش می باشد. بنابراین در صورت هر گونه مشکل در قالب های خریداری شده از شرکت تمکو رابر می توانید به آسانی از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایید. تیم تمکو رابر آماده است تا تمام قالب های مورد نیاز شما را با بهره گیری از دانش و تخصص روز دنیا طراحی و اجرا نمایید.

  • عملیات حرارتی روی قالب های تولیدی شما چه تاثیری دارد؟

انجام عملیات حرارتی باعث می شود، قالب در حداکثر استحکام و دوام قرار گیرد و در برابر حرارت و فشار بیش ترین مقاومت ممکن را داشته باشد.

  • مزیت قالب های ترزیق چست؟

در قالب های تزریق به علت این که، عملیات تزریق لاستیک توسط دستگاه با فشار و حرارت صورت می گیرد. کمترین میزان پلیسه را داراست و مشکلاتی مانند وجود حباب در قطعات تولیدی به حداقل می رسد و معمولا برای قطعات حساس و در ابعاد کوچک استفاده می شود.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo