temcorubber logo

قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن در شرق تهران

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن در شرق تهران

قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن در شرق تهران

پت در حقیت یکی از مشتقات پلی اتیلن خود ترمیم محسوب می شود که از نفت خام به دست می آید. بطری پت و پلی اتیلن موارد استفاده بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند. حتما تا به حال با بطری های نوشابه، روغن های خانگی، صنعتی و … مواجه شده اید. تمامی این محصولات، از پت و پلی اتیلن ساخته می شوند.

طراحی و ساخت این بطری ها نیازمند برخورداری از دانش کافی در زمینه فلزکاری است. از تراشکاری گرفته تا فرز و  … است.

یکی از شرکت های بزرگ است که به عنوان معتبرترین مرکز قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن در شرق تهران شناخته می شود و با بهره گیری از متخصصان حرفه ای و کارآزموده اقدام به طراحی و ساخت قالب های پت و پلی اتیلن می نماید. شرکت تمکو رابر می باشد.

ما در صنعت قالب سازی مفتخریم تا تمامی مراحل قالب سازی بطری پت را به سرعت برای شما عزیزان انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن قالب ساخت بطری های پت و پلی اتین را با هر طرحی که شما نیازمند آن باشید، به شما تحویل دهیم.

چگونه به شما در طراحی و ساخت قالب کمک خواهیم نمود؟ (قالب سازی بطری پت)

 

قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن در شرق تهران

 

  1. ایده یابی: در این مرحله شما باید ایده ای که برای طراحی بطری دارید را در اختیار ما قرار بدهید. اگر ایده خاصی ندارید، نگران نباشید. طرح های آماده ی بسیاری وجود دارد که می توانید با دیدن آن ها به طرح مورد پسند خود برسید.
  2. طراحی ایده: در این مرحله متخصصین ما ایده ی شما را به وسیله ی نرم افزار های مهندسی نظیر کتیا و سالیدورک و … به صورت 3 بعدی طراحی می کنند. به این ترتیب نقشه بطری مورد نظر شما آماده می شود.
  3. ارائه ماکت اولیه: پس از طراحی اولیه یک نمونه ماکت طرح از محصول تولید شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد. تا اگر نیاز به تغییر در طراحی است، به آسانی در مرحله ی اول انجام گیرد.
  4. ساخت قالب: در این مرحله و پس از تایید کارفرما مراحل ساخت قالب با پیش رفته ترین دستگاه های CNC صورت می گیرد. پس از طراحی قالب کافی است. قالب روی دستگاه تولید بطری سوار شود و فرآیند تولید آغاز می گردد.

____________________________________________________________

همچنین بخوانید: تولید جامدادی سیلیکونی جذاب و رنگارنگ

____________________________________________________________

ویژگی های قالب های تولیدی شرکت تمکو رابر (قالب سازی بطری پت)

  • تهیه شده از فولاد چهار کویته: قالب های فولادی تمکو رابر از بهترین نوع فولاد موجود در بازار تراشیده و ساخته می شود. این قالب ها معمولا دوام بسیار بالایی دارد و به علت کیفیت بالای فولاد تا مدت زمان طولانی ماندگاری خواهند داشت.
  • رسانایی بالای حرارتی: قالب های ما از رسانایی حرارتی بالایی برخورددار است. به گونه ای که قالب به سرعت حرارت را به محیط اطراف منتقل می کند و این انتقال دما باعث سرد شدن سریع قالب و آمادگی آن برای تولید مجدد می شود.
  • ضریب شیرینکیجی و توجه به آن در طراحی: ما دقیقا این ضریب مهم را در مورد قطعه مورد نظر محاسبه نموده و در طراحی قالب های خودمان مورد استفاده قرار می دهیم. ضریب شیرینکیج میزان فشردگی قطعه در اثر سرد شدن در قالب را نمایش می دهد. این ضریب برای محصولات پت در حدود 1.8 تا 2.1 می باشد.
  • گارانتی قالب های شرکت: ما در تیم تمکو رابر مفتخریم تمامی قالب های خود را گارانتی نماییم. تا خیالتان راحت باشد که با کیفیت ترین و با دوام ترین محصول ممکن را دریافت خواهید نمود.
محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo