temcorubber logo

زیر لیوانی سیلیکونی رنگی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

زیر لیوانی سیلیکونی رنگی

زیر لیوانی سیلیکونی رنگی

حتما بارها برای شما اتفاق افتاده که لیوان چای یا شربت خود را روی میز گذاشته باشید و بر اثر لیز بودن و یا مناسب نبودن محل قرارگیری، لیوان دچار لغزش شده و محتویات آن تخلیه شده باشد. برای رفع این مشکل می توان از زیر لیوانی استفاده نمود. یکی از بهترین نوع زیر لیوانی های موجود، زیر لیوانی های سیلیکونی است. که بسیار سبک بوده و به راحتی می توان در هر مکانی از آن استفاده نمود که علاوه بر فراهم نمودن مکان استقرار مناسب برای لیوان شما، زیبایی خاصی نیز به محیط می بخشد.

ویژگی های زیر لیوانی های طراحی شده توسط تیم تمکورابر

زیر لیوانی سیلیکونی رنگی

تهیه شده از با کیفیت ترین نوع سیلیکون: زیر لیوانی های تولیدی تیم تمکو رابر از برترین نوع سیلیکون موجود در بازار تهیه شده که تاثیر بالایی در کیفیت محصول و زیبایی آن دارد.

قیمت مناسب: یکی از ویژگی های زیر لیوانی سیلیکونی رنگی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن است. که باعث می شود افراد زیادی مایل باشند از این محصول استفاده کنند.

دوام بالا: زیر لیوانی سیلیکونی رنگی عمدتا بسیار با دوام هستند و در برابر ضربه، فشار و حتی حرارت بسیار مقاوم هستند. به طوری که می توان تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده نمود.

قابل شست و شو: وقتی صحبت از زیر لیوانی سیلیکونی رنگی می شود. یکی از مهم ترین موضوعات قابل شست و شو بودن آن است. چرا که زیر لیوانی ها ممکن است در اثر ریخته شدن قطرات چای یا قهوه و حتی شربت های موجود کثیف شود. قابلیت شست و شوی زیر لیوانی های سیلیکونی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید. آن ها را شست و شو دهید و بعد از خشک شدن مجددا استفاده نمایید.

آنتی باکتریال و ضد میکروب: یکی از خاصیت های جالب ظروف سیلیکونی، خاصیت آنتی باکتریال این ظروف می باشد. این خاصیت باعث می شود شما بدون نگرانی بتوانید از زیر لیوانی های سیلیکونی در محیط منزل استفاده نمایید.

تنوع طرح و رنگ بالا: یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیلیکون این است که شما می توانید هر طرح و رنگی را که مایل باشید به آسانی اجرا نمایید. کافی است قالب آن را در اختیار داشته باشید و در نهایت به سادگی طرح را توسط ترزیق سیلیکون پیاده سازی نمایید. بنابراین تنوع طرح و رنگ بسیار بالاست و برای هر سلیقه ای می توان زیر لیوانی مناسب داشت.

مقاوم در برابر حرارت: زیر لیوانی های سیلیکونی در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد. پس در برابر مایعات گرم به خوبی مقاوم بوده و هیچ آسیبی متوجه ظرف نمی شود.

  • چرا باید از زیر لیوانی سیلیکونی استفاده کنم؟

زیر لیوانی های سیلیکونی در مقایسه با نمونه های چوبی، پلاستیکی و شیشه ای موجود در بازار، از مزیت های فوق العاده ای برخوردار است. سبک بودن نسبت به دیگر زیر لیوانی ها، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر حرارت از دلایل برتری زیر لیوانی های سیلیکونی نسبت به دیگر زیر لیوانی های موجود در بازار است.

  • آیا زیر لیوانی سیلیکونی از سطوح محافظت می کند؟

بله 100 درصد. زیر لیوانی های سیلیکونی بسیار نرم و منعطف هست و هیچ گونه آسیبی به سطوح وارد نمی کند. هم چنین این زیر لیوانی ها نقش ضربه گیر را داشته و در صورت افتادن لیوان باعث جلوگیری از شکستن آن می شود.

  • آیا زیر لیوانی سیلیکونی قابلیت شست و شو دارد؟

بله به سادگی می توانید این زیر لیوانی ها را شست و شو نمایید.

  • آیا می توان از زیر لیوانی سیلیکونی برای مایعات داغ استفاده نمود؟

بله. استفاده از زیر لیوانی های سیلیکونی برای مایعات داغ به آسانی صورت می گیرد. چرا که سیلیکون در دمای بالا مقاومت خوبی دارد و اثرات خطرناک برای سلامتی انسان نیز ندارد.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

2 پاسخ

  1. سلام خدا قوت.ساخت قالب زیر لیوانی های سیلیکونی با طرح دلخواه مارا هم انجام میدهید؟

    1. سلام
      بله میتوان انجام داد
      ابتدا میبایست طرح مورد نظرتان را برای مشاورین ما ارسال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo