temcorubber logo

تولید انواع قطعات رنگی pvc

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

تولید انواع قطعات رنگی pvc

تولید انواع قطعات رنگی PVC

PVC در دسته ی پلیمرهای ترموپلاستیک قرار می گیرد که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. پی وی سی پر کاربردترین ماده شیمیایی موجود در صنایع مختلف است. صنعت ساختمان سازی یکی از صنایعی است که پی وی سی در آن کاربرد گسترده ای دارد و جایگزین چوب، سیمان و حتی سفال شده است. پی وی سی به شکل امروزی در سال 1926 توسط والدو سیمون از طریق ترکیب آن با مواد شیمیایی گوناگون به دست آمد و از آن زمان تاکنون و به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سفارش انواع قطعات رنگی سیلکونی با گروه صنعتی تمکو رابر در ارتباط باشید.

با ما تماس بگیرید

مزایای قطعات رنگی PVC

تولید انواع قطعات رنگی pvc

  • مقاومت بالا در برابر انواع خوردگی: قطعات رنگی PVC مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند و در محیط های مرطوب بسیار مناسب هستند.
  • عایق جریان الکتریسته: یکی از خاصیت های مهم PVC، خاصیت عایق بودن آن در برابر جریان الکتریکی می باشد که منجر به استفاده ی آن به صورت گسترده در صنعت برق شده است.
  • دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا: این خاصیت سبب می شود تا بتوان این قطعات را در هر مکانی نصب نمود و امکان شکستگی در آن وجود ندارد.
  • دارای وزن پایین: یکی از مزیت هایی که قطعات رنگی PVC دارند، پایین بودن وزن آن هاست که این مزیت نصب و استفاده از این ورق ها را در صنعت بسیار آسان تر می کند.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشتعال: این ورق ها بسیار سخت دچار آتش سوزی می شوند و دمای اشتعال قطعات رنگی PVC چیزی در حدود 454 درجه سانتی گراد می باشد.

_________________________

همچنین بخوانید: بطری های نرم سیلیکونی

__________________________

  • سادگی نصب و مونتاژ ورق های PVC: این قطعات را می توان به سادگی نصب و مونتاژ نمود و برش، خمش و سایر فرآیند ها در نصب قطعات رنگی PVC بسیار ساده تر از ورق های فلزی می باشد.
  • قیمت مناسب: یکی از ویژگی های بسیار خوب قطعات PVC قیمت مناسب این ورق هاست که باعث شده این قطعات به صورت گسترده در صنایع مختلف به کار روند.
  • عایق صوتی و حرارتی: یکی از ویژگی هایی که قطعات رنگی PVC دارند، این است که این قطعات در برابر صدا و حرارت مقاومت خوبی دارند و می توانند در نقش عایق های صوتی و حرارتی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

برای سفارش انواع قطعات رنگی سیلکونی با گروه صنعتی تمکو رابر در ارتباط باشید.

با ما تماس بگیرید

قطعات PVC رنگی به علت خواص و فواید بسیاری که دارند به صورت بسیار گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از صنعت خودرو سازی گرفته تا صنعت ساختمان و دیگر صنایع شاهد استفاده ی متداوم از قطعات PVC به صورت گسترده هستند.

از PVC ها می توان قطعات متفاوتی را تولید نمود. مثلا بدنه ی انواع کنتاکتور ها و رله ها در صنعت برق را می توان از پی وی سی ساخت. در صنعت خودرو می توان انواع واشر ها، درپوش ها و اورینگ ها و حتی چرخ دنده ها را از PVC ساخت. در صنعت ساختمان می توان از قطعات PVC در زمینه ی لوله کشی آب و عایق صوت، حرارت و … استفاده نمود. به طور کلی موارد استفاده از قطعات رنگی PVC در صنایع مختلف بسیار است. استفاده از قطعات رنگی PVC در صنعت اسباب بازی به علت ماهیت شیمیایی و مضر بودن برای کودکان به تازگی ممنوع شده است.

______________________________

  • چرا قطعات PVC در صنایع بسیار پرکاربرد هستند؟

چون این قطعات خواص بسیار زیادی دارند، استفاده از این قطعات می تواند در هزینه ها صرفه جویی نماید.

  • دلیل استفاده از قطعات رنگی PVC در صنعت برق چیست؟

یکی از عللی که این قطعات در صنایع برق مورد استفاده قرار می گیرند. عایق بودن قطعات PVC در برابر جریان الکتریسیته است.

  • چرا باید از قطعات PVC استفاده کنم؟

زیرا این قطعات فواید و مزیت های بسیاری دارند، از جمله انعطلاف پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و …

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo