temcorubber logo

بطری های نرم سیلیکونی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

بطری های نرم سیلیکونی

بطری های نرم سیلیکونی

یکی از موارد مصرف سیلیکون در صنعت تولید بطری های نرم سیلیکونی می باشد. این بطری ها می تواند جایگزین مناسبی برای بطری های پلاستیکی موجود در بازار باشد. چرا که دوام این بطری بسیار بیشتر از بطری های پلاستیکی است و معمولا محکم تر و شکیل تر نیز هست. اما این تنها دلیل استفاده از بطری های سیلیکونی به جای بطری های پلاستیکی نیست.

عمدتا بطری های پلاستیکی برای سلامتی مضر هستند و خوردن مواد غذایی به خصوص مواد داغ در این بطری می تواند منجر به سرطان شود. اما سلیکون توانایی تحمل حرارت قابل ملاحظه ای را دارد و این موضوع به این معنی است که در برابر مواد غذایی و آشامیدنی داغ مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از سوی دیگر ظروف سیلیکونی کاملا بهداشتی و غیر سمی است. پس به راحتی می توان از آن ها برای مایعات یا غذای های گرم استفاده نمود.

 

اما بطری های نرم سیلیکونی چه مزیت هایی دارد؟

 

بطری های نرم سیلیکونی

 

  • دوام بالا: چون بطری سیلیکونی چند بار مصرف هستند، دوام بالای این بطری بسیار مهم است. عمدتا بطری سیلیکونی بسیار مقاوم و سبک هستند و به علت نرم بودن می توان آن ها را در هر جایی استفاده نمود. با بطری های سیلیکونی مشکلی با نوشیدنی های گرم نخواهید داشت. فرض کنید بخواهید یک نوشیدنی داغ مانند چای یا قهوه را استفاده نمایید. به آسانی می توانید از این بطری ها استفاده کنید.
  • مقاوم در برابر ضربه: یکی از مزیت های این بطری نسبت به بطری های شیشه ای مقاومت آن ها در برابر ضربه است. به این ترتیب دیگر نگران افتادن بطری از دست خود نخواهید بود.
  • کاملا بی خطر برای کودکان: بطری های پلاستیکی یا PET به علت ماهیت سرطان زایی نمی تواند برای کودکان، بطری مناسبی باشد. از سوی دیگر بطری های شیشه ای نیز احتمال شکستن و آسیب زدن به کودک را دارند. بنابراین بهترین بطری برای کودکان و حتی دانش آموزان در مدرسه، بطری های سیلیکونی می باشد.

_______________________________________________

هم چنین بخوانید: قالب سازی بطری پت و پلی اتیلن

_______________________________________________

 

  • غیر شیمیایی و دوست دار محیط زیست: سیلیکون مانند پلاستیک از مواد شیمیایی ساخته نمی شود. بلکه از سلیس تهیه می شود که 100 درصد طبیعی است. بنابراین این مواد به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی کنند.
  • غیر سمی و آنتی باکتریال: سیلیکون یک ماده ی کاملا غیر سمی بوده که هیچ آسیبی به سلامت انسان نمی زند. پس می توان از آن در تولید ظرف های غذا استفاده نمود.
  • تنوع بالا در رنگ بندی: بطری های سیلیکونی را در هر رنگی که بخواهید، می توان تولید کرد. حتی می توان بطری های شفاف سیلیکونی ایجاد نمود. این موضوع به تولید کننده این امکان را می دهد تا بطری های سیلیکونی را با هر رنگی که مورد پسند مشتری است، تولید نماید.
  • بی نهایت طرح دلخواه: برای تولید بطری های سیلیکونی هیچ محدودیتی در انتخاب طرح ندارید، کافی است. طرح مورد نظر خود را انتخاب و با ساخت قالب آن اقدام به تولید نمایید. در این راستا تیم تمکو رابر قادر است کلیه مراحل طراحی و ساخت قالب های فولادی این بطری ها را توسط افراد متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی روز بر عهده بگیرد. حتی ما قادریم انواع بطری های نرم سیلیکونی بسیار با کیفیت را برای شما طراحی و تولید نماییم. برای منظور کافی با مشاورین ما در تیم تمکو رابر تماس حاصل فرمایید.

__________________________________________________________

 

  • آیا بطری های نرم سیلیکونی برای سلامتی زیان دارد؟

خیر. این بطری ها از فلز سیلیس تولید می شود و هیچ خطری برای بدن انسان ندارد.

 

  • آیا در بطری های سیلیکونی می توان نوشیدنی های داغ ریخت؟

بله. بطری های سیلیکونی می تواند دمای بالایی را تحمل نماید. بنابراین در برابر نوشیدنی های داغ هیچ آسیبی نمی بیند.

 

  • آیا بطری های سیلیکونی سرطان زاست؟

خیر، بطری های سیلیکونی برخلاف بطری های پت کاملا بی خطر است و هیچ مشکلی برای انسان ایجاد نمی کند.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo