temcorubber logo

برچسب زدن قالب های بادی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

برچسب زدن قالب های بادی

برچسب زدن قالب های بادی

عملیات مختلفی وجود دارد که از آنها برای تولید بهتر و بهینه تر قالب گیری های بادی استفاده شده است. به عنوان مثال، برچسب زدن قالب های بادی، فلوراسیون سطح و خنک سازی داخلی از جمله این عملیات ها میباشد.

ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی و تحلیل بخش مربوط به برچسب زنی در تولید محصولات به روش قالب گیری بادی بپردازیم.

بطری های بسیاری هستند که برای نهایی شدن فرآیند تولید نیازمند برچسب گذاری هستند. روش های مختلفی برای این امر وجود دارد. ما در این بخش به یکی از بهینه ترین روش ها میپردازیم.

برچسب زدن قالب های بادی

برای این کار یک برچسب که چسب روی آن  به واسطه حرارتی که دیده فعال شده را درون حفره قالب قرار می دهند. سپس به واسطه خلاءای که ایجائ می شود، از این برچسب نگهداری می شود. پريفرم داغ و منبسط شده وقتی که وارد قالب شده با چسب پيوند محکمی ايجاد مي کند.

برخی از مزایای این فرآیند شامل یک ساختار سفت تر ، مستحکم تر ، کاهش وزن بطری ، شکل ظاهری بهتر ، حذف تجهیزات برچسب زنی پیچیده با سرعت بالا و فرصت های متنوع بسته بندی است.

این پیوند قوی بین برچسب و بطری با از بین بردن تاول ها و چین و چروک ها باعث بهبود ظاهر برچسب می شود. مکانیسم انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن برچسب در حفره قالب ، اگرچه تا حدودی پیچیده است ، اما اغلب ساده تر از استفاده از تجهیزات با سرعت بالا برای برچسب گذاری روی خط تولید محصول نهایی و اصطلاحا پر کردن بطری است.

گروه صنعتی تمکو متخصص طراحی و ساخت انواع قالب های لاستیک ، سیلیکونی و بادی پت و پلی اتیلن میباشد. تمکو با بهره گیری از مهندسان متخصص و با تجربه خود و با استفاده از به روز ترین روش های ساخت قالب در دنیا محصولی با کیفیت را به ارمغان می آورد .

شما میتوانید گروه صنعتی تمکو را در اینستاگرام و آپارات دنبال کنید .

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo