temcorubber logo

برس های سیلیکونی

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

30

برس های سیلیکونی

 

محصولات سیلیکونی امروزه در طیف های گسترده ای ساخته می شوند و انواع وسایل مورد نیاز روزمره از جمله وسایل آرایشی و بهداشتی در این طیف قرار دارند. یکی از این سری محصولات تولید شده برس سیلیکونی است، ما انواع مختلفی از برس های سیلیکونی سفارشی را برای کاربردهای آشپزخانه و مراقبت های بهداشتی و موارد دیگر طراحی و تولید کرده ایم.

 

دستکش سیلیکونی ظرف شویی

 

این دستکش 100٪ از جنس سیلیکون می باشد که در قسمت کف دست و انگشتان دارای برس های ظریفی می باشد که باعث می شود شست و شوی ظروف راحت تر و تمیز تر انجام شود و همچنین کف بیشتری تولید شود. این دستکش ها دستان شما را خشک و عاری از مواد شیمیایی نگه می دارند. می توانید از آنها برای شستشوی ظروف، تمیز کردن آشپزخانه، شستن حیوانات خانگی و غیره استفاده کنید.

 

دستکش سیلیکونی

 

اسفنج ظرف شویی سیلیکونی

 

اسفنج سیلیکونی با پرزهای نرم در دو طرف حرکت نرمی را روی ظروف ایجاد می کند و اجازه نمی دهد که بر روی ظروف خط یا خش ایجاد شود. این محصول ساخته شده از سیلیکون متناسب با مواد غذایی می باشد که می توانید برای شستن میوه و سبزیجات از آن استفاده کنید. بخاطر خاصیت مقاومت دمایی سیلیکون می توانید از آن برای زیر ظرف داغ یا برداشتن ظرف داغ از ماکروفر استفاده کنید. اسفنج سیلیکونی به سرعت خشک می شود، حاوی باکتری و کپک نخواهد بود. این یک جایگزین بسیار بهداشتی تر از اسفنج یا پارچه سنتی است.

 

اسفنج سیلیکونی

قلم شیرینی پزی و آشپزی سیلیکونی

 

از این قلم (برس) برای پوشش دادن تمام غذا برای طعم بهتر استفاده می شود. می توانید از آن برای پخش کردن روغن، کره ذوب شده و سس به طور مستقیم روی غذاهای گریل شده خود استفاده کنید. این قلم بسیار کاربردی بوده و در پخت غذا و شیرینی پزی کار را آسان تر می کند. این مدل قلم در سایزها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

 

برس سیلیکونی

 

برس تمیز کننده بطری

 

این مدل برس با یک دسته بلند و طراحی خاص مخصوص تمیز کردن داخل انواع بطری ها مثل شیشه شیر نوزاد، گلدان، قوطی، بطری و… می باشد. طراحی برس های بکار رفته در این مدل به گونه ای می باشد که به راحتی به گوشه های داخل بطری یا ظرف استوانه ای نفوذ می کند و تمام نقاطی که دست به آن ها نمی رسد را کاملا تمیز می کند. این مدل برس ها در سایز ها و مدل های مختلفی دردسترس هستند.

 

برس سیلیکونی بطری

 

برس سیلیکونی موی سر

 

برس های موی سر سیلیکونی به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که برای موهای بلند و حتی پرتراکم بسیار مناسب بوده و نوک این برس ها علاوه بر تمیزکردن پوست سر باعث ماساژ و افزایش گردش خون در سر می شود. این برس ها به راحتی قابل شست و شو هستند و رنگ آن ها بعد از مدتی تیره نمی شود. برس های فلزی بعد از مدتی علاوه بر آسیب زدن به ریشه های مو باعث آسیب دیدن پوست سر هم می شوند، اما برس های سیلیکونی با داشتن جنسی حساس و نرم از مو و پوست سر شما مراقبت می کنند. این برس ها در انواع مختلف و با سایزهای مختلف موجود هستند.

 

برس سیلیکونی موی سر

 

برس تمیز کننده صورت

 

برس های تمیز کننده صورت دارای موهای بسیار ریز و نرم هستند، می توانند آرایش، کرم ضد آفتاب، منافذ بسته شده، جوش های سرسیاه و کثیفی روی پوست را پاک کنند. همچنین استفاده از این برس ها جذب کرم در پوست را بهبود میبخشد و باعث بهتر شدن گردش خون در صورت می شوند.

 

برس سیلیکونی صورت

مسواک سیلیکونی U شکل

 

این مدل مسواک برای راحتی شست و شوی دندان ها طراحی شده و U شکل بودن آن به کاربر کمک میکند تا علاوه بر راحتی کار، قسمتی تمیز نشده در دندان ها باقی نگذارد. این مدل مسواک ها از نظر بهداشتی مورد تایید بوده و هیچگونه ضرری برای دندان و لثه نخواهد داشت. در صورتی که مسواک های معمولی بطور کامل دندان ها و لثه را تمیز نمی کنند و راحتی کافی را برای کاربر فراهم نمیکنند و بسته به نوع مسواک امکان آسیب زدن به لثه را دارند.

 

مسواک سیلیکونی

 

خلاصه مطلب

 

برس های سیلیکونی امروزه در زندگی روزمره کاربردهای بسیار فراوانی دارند و متناسب با نیازها طراحی و تولید شده اند. با توجه به بی ضرر و غیر سمی بودن سیلیکون، کاربران زیادی به استفاده از این نوع محصولات توجه نموده اند و از آن ها در زندگی خود استفاده می کنند. محصولات سیلیکونی ارزان قیمت هستند و طول عمر و دوام مناسبی دارند.

 

گروه صنعتی تمکو رابر به شما عزیزان کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را طراحی و به تولید برسانید.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo