temcorubber logo

مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک

به این خدمت نیاز دارید؟

سرویس ظروف سیلیکونی کودک

مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک

آیا قصد دارید به عنوان یک تولید کننده به ساخت ظروف سیلیکونی کودک بپردازید؟ بهتر است بدانید که وارد بهترین مقاله شده اید چون در حال حاضر می توانید با مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک آشنا شوید. توجه داشته باشید که این روزها برای اینکه کودکان علاقه بیشتری به میل کردن غذا نشان بدهند و رشد طبیعی خود را سپری کنند از ظروف خاص برای آنها استفاده می شود.

لیوان سیلیکونی کودک

برای مثال بهتر است بدانید که ظروف سیلیکونی کودک در حال حاضر یکی از پرفروش ترین محصولات برای کودکان محسوب می شود و تمام والدین از زمانی که فرزندشان به یک سن مقرر می رسد برای وی ظروف سیلیکونی خریداری می کنند. شایان ذکر است بدانید که در حال حاضر تولید این محصولات بسیار زیاد می باشد و در واقع شما می توانید با خرید یک دستگاه تزریق ، ظروف سیلیکونی کودک را تولید کند.

جهت سفارش ساخت ظروف سیلکونی کودک با گروه تمکو رابر در ارتباط باشید.

CTA

آشنایی با روش های ساخت ظروف سیلیکونی کودک

اگر می خواهید یک ظرف سیلیکونی کودک تولید کنید بهتر است بدانید که در ابتدا باید قالب آن را طراحی نمایید، شایان ذکر است بدانید که مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک به دو صورت می باشد. در وهله اول شما می توانید ساخت ظروف سیلیکونی کودک را به صورت دستی انجام دهید در روش دوم  برای تولید ظروف سیلیکونی کودک می توانید از دستگاه های تزریق استفاده کنید. حال تصمیم با شماست اما بهتر است بدانید که برای ساخت ظرف سیلیکونی با دستگاه تزریق به صورت اتوماتیک می باشد. اما در این بخش از محتوا مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک به صورت دستی را به شما آموزش دهیم.


سرویس ظروف سیلیکونی کودک

لوازم مورد نیاز برای ساخت ظروف سیلیکونی کودک به صورت دستی

برای ساخت ظروف سیلیکونی کودک به لوازمی همچون (آب، سیلیکون، سطل، گان سیلیکون، چاقو، مایع ظرفشویی رنگ آبی و نوار چسب) نیاز خواهید داشت و با استفاده از آن ها می توانید ظرف مورد نظر خود را بسازید. لازم به ذکر است بدانید که ساخت ظرف سیلیکونی اصلا کار سختی نیست، در ابتدا باید به فکر قالب باشید و در ادامه راه با ساخت سیلیکون و قراردادن سیلیکون در قالب، ظرف مورد نظر خود را بسازید.

جهت سفارش ساخت ظروف سیلکونی کودک با گروه تمکو رابر در ارتباط باشید.

CTA

مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک به صورت دستی

اولین بخش از مراحل ساخت ظروف سیلیکونی کودک ، ترکیب مایع ظرفشویی با آب می باشد که به نام محلول کاتالیزور معروف است، شایان ذکر است بدانید که مایع ظرفشویی دارای گلیسیرین می‌باشد که به روند خشک شدن سیلیکون در درون قالب سرعت می دهد، در بخش دوم باید سیلیکون را به مایع اضافه کنید و بعد از چند دقیقه سیلیکون را به حالت توپ در بیاورید و آن را ورز دهید. انتها باید سیلیکون را داخل قالب بریزید و منتظر خشک شدن آن باشید.

کاسه سیلیکونی

بعد از خشک شدن سیلیکون در درون قالب، به راحتی می توانید سیلیکون را از قالب جدا کرده و از ظرف سیلیکونی تولید شده استفاده کنید. البته همانطور که می‌دانید ظروف سیلیکونی موجود در بازار دارای طرح ها و نقش های مختلفی می باشد که شما می توانید از طریق محتوای چاپ سیلیکون نسبت به این مسئله اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

جهت سفارش ساخت ظروف سیلکونی کودک با گروه تمکو رابر در ارتباط باشید.

CTA

جمع بندی

قبل از مطالعه این محتوا مطمئنا اطلاعاتی نسبت به تولید ظروف سیلیکونی کودک به صورت دستی نداشته اید، اما حال مشاهده می کنید که به راحتی می توانید لوازم مورد نیاز خود را با ترکیب کردن سیلیکون با چند مواد دیگر بسازید. شایان ذکر است بدانید که ما در تیم وب سایت تمکورابر همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین محتواها را در اختیار کاربران قرار دهیم پس پیشنهاد می کنیم محتوا های دیگر وب سایت را هم دنبال کنید.

logo