temcorubber logo

خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه

به این خدمت یا کالا نیاز دارید؟

خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه

بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود به خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه می‌پردازند چون این نوع واشر ها با ویژگی های خاص خود میتوانند در بسیاری از مواقع بهترین گزینه ی ممکن به شمار آیند.
واشر ها، حلقه هایی از جنس مواد مختلف هستند که کاربردهای مختلف دارند. با توجه به این که واشر ها در چه محصولی استفاده میشوند باید به انتخاب مناسب ترین نوع آن ها پرداخت. در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا به معرفی نکاتی مهم برای خرید انواع واشر سیلیکونی بپردازیم.

خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه

نکات مهم برای خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه

برای خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه، بهترین گزینه ی ممکن این است که به صورت مستقیم به تولید کنندگان این قطعات مراجعه نمود چون این کار باعث خواهد شد تا خریداران از این موضوع اطمینان حاصل کنندگان که واشر ها کاملا از سیلیکون تهیه شده اند و تمام ویژگی های واشر های سیلیکونی را خواهند داشت.
خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه از تولید کنندگان، به صورت مستقیم، باعث کاهش قابل توجهی هزینه ی پرداختی نیز میشود. در حال حاضر قطعاتی که توسط واسطه ها به فروش میرسند اختلاف قیمت بالایی با قیمت تولیدکنندگان دارند که همین باعث میشود خریداران زیان قابل توجهی را تجربه کنند.

روش تولید واشر سیلیکونی بدون پلیسه

واشر های سیلیکونی برای اینکه کمترین دور ریز را داشته باشند، باید توسط یک سری روش های خاص تولید شوند. از میان روش های مختلفی که در حال حاضر وجود دارد، استفاده از روش های قالب گیری فشاری یکی از بهترین موارد برای تولید واشر های سیلکیونی می‌باشد.
برای خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه، در تعداد بالا و انواع سفارشی، میتوان به سفارش قالب های مناسب پرداخت. تولید واشر سیلیکونی به این صورت است که متخصصان بعد از انتخاب دقیق مواد سیلیکونی و ترکیبات مناسب آن، به طراحی قالب ها میپردازند.
قالب واشر های سیلیکونی، توسط دستگاه های CNC برش داده میشود و بعد از آبکاری مورد استفاده قرار میگیرد تا فرآیند تولید واشر آغاز شود.

کاربرد واشر سیلیکونی

خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه، توسط بسیاری از صنایع، به این علت است که این واشر ها در بسیاری از مواقع جزء بهترین گزینه ها به شمار خواهند رفت. واشر های سیلیکونی تنها واشر های لاستیکی هستند که میتوان از آن ها در قسمت های بسیار داغ دستگاه ها استفاده نمود.
از واشر های سیلیکون میتوان حتی در نواحی خاصی از موتور که به صورت مستقیم با روغن در ارتباط است، نیز استفاده نمود چون واشر ها در طولانی مدت با روغن واکنش نداده و استحکام و خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ خواهند کرد.

ویژگی های واشر سیلیکونی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد واشر های سیلکیونی باید به آن اشاره کنیم این است که این واشر ها نسبت به سایر متریال ها از خاصیت ارتجاعی بالاتری برخوردارند و این باعث میشود برای آب بندی قطعات گزینه ی مناسب تری باشند.
بهداشتی بودن این واشر ها میتواند دیگر دلیل استفاده و خرید واشر سیلیکونی بدون پلیسه باشد. این ویژگی باعث میشود تا بتوان در صنایع تولید لوازم آشپزخانه های صنعتی نیز به استفاده از واشر های سیلیکونی پرداخت؛ حتی در قسمت هایی که واشر ها با مواد غذایی در ارتباط اند.

محمد تمثال

مهندس مکانیک و علاقمند به قالب سازی و تولید انواع قطعات سیلیکونی و پلاستیکی هستم.

یک پاسخ

  1. سلام بنده به این محصول نیاز دارم چجوری میتونم سفارش بدم و هزینش چجوری محاسبه میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo